港劇《愛我請留言》|第四集:東京之旅一早比一世遙遠 - 黃浩然及黃翠如 領銜主演

經典對白 x 分集劇情

港劇《愛我請留言》

黃浩然及黃翠如 領銜主演


《愛我請留言》截圖


第四集:

東京之旅一早比一世遙遠


# 劇集列表


第01集    第02集    第03集    第04集    第05集
第06集    第07集    第08集    第09集    第10集
第11集    第12集    第13集    第14集    第15集
第16集    第17集    第18集    第19集    第20集

#第四集

上集講到,初見(黃翠如 飾)帶同009一起去找張日熙。跟初見說過「晚安」後,明明應該在床上睡覺的張日熙(洪永城 飾),卻開心地出去踏單車,令初見大感失望。原來他自己一個人才是最快樂。


斜陽伴晚煙 我像歸鳥倦
晚霞伴我過稻田
重回覓愛戀 愛情路比阡陌亂
情路太多彎轉
重逢恨晚亦未如願
從來情感多虧欠
不知道在那一天 可再度回到你身邊

—— 區瑞強《陌上歸人》 


坐的士回家的初見,撫摸著那本與張日熙一起買的2013年日本通,不禁想起這4年一直失約的東京之旅。

《愛我請留言》截圖

2009年 —— 剛剛辭職的初見,打算在找到新工作前去一趟旅行,卻因為跟張日熙才剛一起兩個月,在他的花言巧語下決定取消了這次東京之旅。

2010年 —— 張日熙不喜歡現在的工作,已經辭職。初見無奈下,只好決定待他找到一份很喜歡的工作才去日本。


真係鍾意 真係岩既話
捱更抵夜有咩問題姐
忍少少氣有咩問題姐
個問題係我真係唔夠鍾意依份工也嘛

—— 張日熙《愛我請留言》


2011年 —— 終於把債務還完的兩人,卻遇上日本大地震,沒辦法去。

2012年 —— 張日熙跟朋友合夥開新公司。

回想起過往的日子的初見,不禁傷心起來,開始懷疑他們之間的感情。


初見:「老豆,我同佢最好既時間係咪過左啦?」
老豆:「啊女啊,最好既仲未黎呀」

----------------------- ✂ ---------------------------


悠悠(楊鎧凝 飾)的手工藝功課需要紥燈籠,天送(黃浩然 飾)便到文具店買玻璃紙。看到了藍色的玻璃紙,想到了一些往事⋯⋯

曾經是玻璃藝術家的天送,在Hong Kong Arts Exhibition中,展示了一件自己的藍色玻璃藝術品。希望看到這件展品的人,不會覺得藍色只能表達悲傷的感覺,反而覺得它好像一顆糖、很甜。參加展覽的蔡妍看過這件展品後也有著相同的想法,就這樣,他們相識了。

《愛我請留言》截圖

回到家中,便和悠悠一起做燈籠了。悠悠在HAPPY上寫了三個「P」,因為之前悠悠寫錯HAPPY的只有一個「P」,朱古力姐姐(=初見)便告訴悠悠一個人會不開心,要有兩個人一個陪著另一個才會開心,所以HAPPY有兩個「P」。然而,在悠悠的世界裡,要有波鞋爸爸、醫生媽媽(姚子羚 飾)和自己才是開心,所以悠悠的HAPPY便出現了三個「P」。

期間在討論要用什麼顏色的玻璃紙的時候,因為不知道朱古力姐姐(=初見)喜歡什麼顏色,所以波鞋爸爸幫悠悠打給Mamayu。可惜,Mamayu(陳秀珠 飾)的蝴蝶電話只可以用來講⋯⋯就把朱古力姐姐的電話號碼給了悠悠。

不知道Mamayu的蝴蝶電話背後又是一個怎樣的故事呢?


----------------------- ✂ ---------------------------


在盛宴有一個傳說:

有一名普通員工叫「山雞」,有一天在盛宴吃飯時,不小心吃錯了旁邊的芥蘭,就這樣結識了中環謝霆鋒那個CEO,現在在不丹結婚、做王紀

自此有很多在附近上班的女生都會來這邊吃當時「山雞」吃的東西,希望成為下一個「鳳凰」。


人人都有追求幸福的權利

—— 宋柳娟《愛我請留言》


當時「山雞」吃的東西,就變成了現在的盛宴的傳說套餐:$45 手打魚蛋粉、$25 冰鎮奶茶、$28 魚湯芥蘭

想成為「王妃」的皎妃(傅嘉莉 飾)亦有去碰碰運氣,卻遇到Natasha(梁嘉琪 飾,Sa姐)和嘉嘉(陳婉婷 飾,巧克力店的店鋪職員)。皎妃和Sa姐單單打打、針鋒相對,更誤食了皎妃的芥蘭。

《愛我請留言》截圖

Sa姐:「喂,真係好多人同你爭喎」

嘉嘉:「Sa姐啊,點解你突然間對我咁好既,你係咪想調走我啦?」

Sa姐:「我唔係對你好,我係想治果啲妹姐⋯⋯
(拎轉頭見到皎妃在搽唇膏)
真係唔好以為搽紅個嘴,搞到自己姣令令咁,
嗌碟芥蘭就可以山雞變鳳凰先得架」

皎妃:「每個人都有追求幸福的權利」

嘉嘉:「Sa姐,佢講左你果句金句喎」

侍應:「芥蘭。(放低左碟芥蘭)」

Sa姐:「(拿起筷子食芥蘭)」

嘉嘉:「Sa姐,我地未嗌野食嫁」

Sa姐:「哈哈,食左你條菜添」

皎妃:「唔緊要啦,Sa姐,你趕啲,你食先啦,
我地啲妹啊,大把時間嫁,食啦食啦⋯⋯」


----------------------- ✂ --------------------------- 


初見在公司加班,打算開始計劃2013年的東京之旅的時候,收到了張日熙發來的訊息,問星期六他們倆有沒有什麼約定,初見約他陪Jack(周驄 飾)、Rose(羅蘭 飾)、Mamayu一起吃日本放題,並問他什麼時間放假,怕沒有了凌晨機位,可惜,張日熙對什麼事都不上心,敷衍了幾句便結束對話。

初見回到家,發現Mamayu開火熱湯時,不小心在沙發看著電視睡著了。如果初見沒有及時回家,後果不堪設想。在冰箱上,初見發現了一張尋狗啓示,想起在四年級的時候也曾經有養過一隻小狗叫「Tony仔」,可惜因為Mamayu覺得牠變得太大隻了,所以就把牠放走了。之後,再想養小狗的初見也被爸爸拒絕。


《愛我請留言》截圖


狗仔唔係禮物 唔好好似Tony仔咁
帶左佢翻屋企 就算佢變到幾大隻
就算佢巢曬皮 就算佢點樣
都唔好抌低佢
一帶佢翻屋企 就要陪佢一世

—— 初見老豆《愛我請留言》


在2009年的某一天,初見和張日熙路過寵物店,一同買了一隻小狗 —— 009,而009之所以叫009是因為在2009那一年初見失去了的士爸爸,但就遇到了009,由那個時候開始009就一直陪著初見。

到了吃日本放題的那一天,張日熙並沒有出現。

《愛我請留言》截圖


Mamayu:「帶子好新鮮喎(打算挾帶子黎食)」

Rose:「咪住,等等先等等先⋯⋯」

初見:「哎呀,唔洗等啦,放題黎嫁嘛,
佢黎到再食,食啦食啦⋯⋯」

Rose:「唔係等你個大細路啊,係等啊Jack果部電話食先」

初見:「影完未啊,公公」

Rose:「影靚啲啊,我要擺上facebook嫁」

Jack:「你仲洗講既,你咁多張靚相都係我同你影嫁」

Mamayu:「快啲啦,快啲啦,電話食完到人食啊。
喂也,菇小姐啊,你依加同個人拍拖定係同部電話拍拖啊?
啊,你幾耐冇見過大細路喱個真人呢下?
有幾耐冇聽佢把聲啊下?」

初見:「咁佢忙也嘛」

Mamayu:「忙?睇下有冇心嫁姐,真係忙成咁,
喂,咁到時你咪帶部電話去日本同佢⋯⋯」

初見:「媽啊⋯⋯」

Jack:「忙好啊,男人啊一定要有一番作為嫁嘛,
不過,千祈就唔好果個『忘』也可」

Rose:「你講咩姐?究竟忙啊定抑或唔忙啊?」

Jack:「我講頭一個忙,姐係忙碌個忙。
第二個忘呢,姐係唔好忘記果個忘啊」

Rose:「我明白了,原來你係到讚自己。
我至叻啊,我知也,你果陣時行船也嘛,好忙也嘛,
忙到兩個月都冇寫信番黎比我,咪我寫比你囉」

Jack:「係也」

Rose:「我就睇下你有冇忘記我,果個忘」

Jack:「緊係冇啦,我去到天涯海角啊,我都忘不了你嫁」


到吃完自助餐,張日熙都沒有出現,打算訊息他的初見發現張日熙換了whatsapp的profile picture做那天晚上他自己一個人去踏單車的自拍⋯⋯初見心想張日熙是太忙了才沒空來吃自助餐,飯後,她就去了張日熙家等他,等了又等⋯⋯等了又等⋯⋯在漫長的等待後,終於,在初見洗完澡後,發現張日熙已經回家了,還在床上呼呼大睡了⋯⋯

初見忍不住偷看張日熙的手機,發現他今天沒有來吃自助餐,並不是因為工作上的「忙」,而是跟Linda(趙希洛 飾)「忙」著一起玩、一起BBQ⋯⋯甚至是東京之旅,張日熙似乎也比較想跟Linda一起去⋯⋯

《愛我請留言》截圖

Linda:「日本豚肉,每磅$198,本地豬扒,每磅$38。
日本?定香港?」

張日熙:「梗係買平GA LA,你地D女仔個個都係賣國賊黎GE,
成日都掛住日本」

Linda:「係GA,我好鬼鍾意去東京GA」

張日熙:「去LA去LA,你去食豚肉,我去睇高達」


看了這些對話的初見,感到傷心又失望⋯⋯把張日熙拍醒,似乎已經為兩個人的關係做了決定⋯⋯

《愛我請留言》截圖


初見:「聖誕冇曬機位啦,冇曬凌晨機位,去唔到啦」

張日熙:「咁咪下年先去囉⋯⋯黎左好耐啊?
Sorry啊,今日多野做到癲,做完野之後又去食飯又去飲野」

初見:「不如以後都唔好去lor」

張日熙:「你唔好咁啦,最多下次陪番Jack食野啦,
我今日真係好攰,公司真係好多野做,
去東京既野第日先講得唔得啊?」

初見:「你今日好攰唔係做野,係去燒野食⋯⋯
我睇左你個電話,睇左好耐嫁啦」

張日熙:「唉,我唔想同你嘈啊,唔想同你嗌交啊」

初見:「我都唔想咁,我都好憎我自己,
但我真係信你唔到啦」

張日熙:「喂,我做錯左啲咩野啊?
我驚你嘈我唔陪你,所以先呃你之嘛」

初見:「唔係淨係今日啊,算啦,我唔想嗌交,
唔想你覺得我煩,唔想你話我亂諗嘢,
所以我一直嘜都唔想講⋯⋯
好耐嫁啦,
我feel到好耐嫁啦,都唔知幾時開始我覺得,
我地好遠,明明你係我隔離,我應該覺得好近,
但我都覺得好遠⋯⋯
係咪悶啦?係咪唔夠鍾意?
你話嫁嘛,
好似做野咁,夠鍾意既話咩都得既⋯⋯」


兩個人的「東京之旅一早比一世遙遠」⋯⋯

《愛我請留言》截圖


攔路雨偏似雪花 飲泣的你凍嗎
這風褸我給你磨到有襟花
連調了職也不怕 怎麼始終牽掛
苦心選中今天想車你回家
原諒我不再送花 傷口應要結疤
花瓣鋪滿心裡墳場才害怕
如若你非我不嫁 彼此終必火化
一生一世等一天需要代價

誰都只得那雙手 靠擁抱亦難任你擁有
要擁有必先懂失去怎接受
曾沿著雪路浪遊 為何為好事流淚
誰能憑愛意要富士山私有
何不把悲哀感覺 假設是來自你虛構
試管裡找不到它染污眼眸
前塵硬化像石頭 隨緣地拋下便逃走
我絕不罕有 往街裡繞過一周 我便化烏有

情人節不要說穿 只敢撫你髮端
這種姿態可會令你更心酸
留在汽車裡取暖 應該怎麼規勸
怎麼可以將手腕忍痛劃損

人活到幾歲算短 失戀只有更短
歸家需要幾里路誰能預算
忘掉我跟你恩怨 櫻花開了幾轉
東京之旅一早比一世遙遠

—— 陳奕迅 《富士山下》


----------------------- ✂ ---------------------------


《愛我請留言》截圖

我遺失的是你的笑容
你遺失的是我們兩個一起的快樂
如果你的快樂再不是因為我
那我其實已經遺失了你

如果愛情永遠都敵不過時間
抵受不了平淡
那下一個也會一樣
永遠都留不住幸福


留言

此網誌的熱門文章

澳洲|麥當勞 11月 30 Days 30 Deals Promotion 重磅回歸

澳洲資訊|12月澳洲 GC Main Beach 無人駕駛測試